četvrtak, 28. studenoga 2013.

OSVRT NA PRVI DIO SEZONE

Trenažni proces
·        Što se samog trenažnog procesa tiče ovaj dio sezone smo završili sa nešto nižim postotkom treninga u odnosu na prošlu godinu , ove godine postotak treniranja za dosadšnji dio sezone iznosi 79,8 % ( isti period prošle godine 91,2 %). Sa godinama raste i broj obaveza pa se vrlo često sa terminom treninga poklapa i obaveza u vidu izbornih predmeta ( informatika , njemački... ) ili sa drugim aktivnostima ( glazbene škole ). Također smo imali i dužih izbivanja radi ozbiljnijih povreda ili bolesti ,tako da sami postotak treninga bez igrača koji su propustili duži dio sezone u komada iznosi 93,4 %.

Natjecanje
·        Svakako zahtjevna polusezona iza nas gdje smo se prvi put morali adaptirati na to da više nismo mi ti koji su dominantni na terenu pa su se očitovali neki nedostatci posebno u fazi obrane. Liga je također jako zahtjevna za nas i iz razloga toga da igramo sa kompletnim godištem koje je većinom mlađe od ostalih ekipa pa tako imamo veliki hendikep u vidu fizionomije. Ipak kako je sezona odmicala bilo je očigledno da se dečki polako privikavaju na te činjenice te su se sve bolje nosili sa svim ekipama.
Događali su se susreti gdje smo bili i kvalitetniji ili ravnopravni u polju no jednostavno nismo uspijevali doći do pobjede zbog gore navedenih činjenica ( Bistra , Naftaš , Zrinski , Udarnik , Zelina , Vinogradar... )...
Sve u svemu očekujemo svakako više bodova u nastavku sezone.

Općenito
·        Došlo se u period dječijeg razvoja gdje se fizička a još i više psihička strana djece izrazito mijenjaju pa tako klinci upadaju u određene krize i potreban im je vremenski period da bi se to prebrodilo.
Uslijed brzog rasta djeca izgube na motorici pa se i na terenu to manifestira ali svakako treba imati strpljena i s vremenom će se vartiti na staro. Isto tako zbog osjetljivog razdoblja života psihički se dosta luta i slažu se prioriteti koji su iz dana u dan različiti , baš iz toga razloga vi kao roditelji i ja kao trener moramo se potruditi da zapnemo oko toga da djecu držimo na pravom i ispravnom putu. Nogomet i sport neka služe kao usmjerenje ka zdravom životu koje donosi prijateljstvo , gušt , radost i ponekad tugu.
Od ponedjeljka krećemo sa dvoranskim aktivnostima...vani ćemo biti kada nam uvjeti dozvole , također ćemo pokušati upražnjavati prijateljske tekme ovisno o vremenu.

MNL VG 2013./2014.
·        Vikend pred nama kreće liga u Panadić Sportu gdje prvo kolo igramo međusobno kao HNK Gorica 3 – Hnk Gorica 4. Ekipe će biti podijeljene na dvije podjednake ekipe.